Monday, July 4, 2011

Inceputul

Sunt un pic confuz cand stau si ma gandesc la cate lucruri putem face cu mintea noastra. Se spune chiar ca am putea sa oprim timpul si ca am putea inversa rotatia planetei noastre daca toti ne-am utiliza creierul la capacitate maxima. Din pacate noi oamenii de rand folosim doar 5% din puterea ce se afla in interiorul cutiei craniene. Dar ce s-ar intampla daca am ajunge sa ne folosim mintea dincolo de acesti 5% ? Ce s-ar intampla daca ne-am dezvolta abilitatea de a creste puterea de gandire ? Ce s-ar intampla daca am putea sa transmitem niste frecvente mult mai puternice decat pana acum ? Raspunsuri gasim chiar "in jurul nostru" : levitatia, hipnoza, vindecarea prin hipnoza, indoirea unei linguri prin puterea mintii, telepatia, + multe altele, sunt rodul muncii mintii noastre. Avem capacitatea de a face lucruri inimaginabile, si intr-un fel asta ma sperie, dar in acelasi timp ma face sa vreau sa descopar pana unde pot merge eu, de exemplu. Pana unde poate merge mintea mea? Pot sa vindec? Pot sa indoi o lingura doar cu puterea mintii? Pot sa atrag lucruri asupra mea? Pot sa fac o persoana sa ma contacteze doar gandindu-ma la ea? Una peste alta, mintea noastra a uitat sa faca exercitii, iar asta este un lucru extrem de rau.

No comments:

Post a Comment