Wednesday, July 13, 2011

Insiruiri de numere

In momentul asta imi vine in minte o carte pe care am citit-o recent , si anume "Vindecarea cu ingeri" , scrisa de Doreen Virtue. Aceasta scriitoare mizeaza pe faptul ca fiecare om are un inger ce il insoteste si il protejeaza. Tot ea spune ca fiecare insiruire de numere ce ni se arata in viata de zi u zi este un mesaj de la ingerul nostru.

In luna mai/2010 am trecut printr-o intamplare putin ciudata. Intr-o dimineata extrem de calda a trebuit sa ajung in graba sa-mi platesc o serie de impozite si taxe. Cand am ajuns acolo, primul lucru pe care l-am facut a fost sa trag un bon de ordine......
Nu i-am dat mare importanta, dar cand m-am uitat mai atent, am fost surprins si speriat in acelasi timp. Trasesem bonul numarul 777 la ora 12:22:22.
Pe moment nu am stiut ce sa cred, nu mai stiam ce sa gandesc, asa ca am inceput sa caut in cartea scrisa de Doreen. Ea pretinde ca insiruirile de numere nu sunt intamplatoare, ele ne sunt aratate si transmise de catre ingeri: "Ingerii vostri va transmit adesea mesaje aratandu-va secvente numerice .............. De exemplu, puteti vedea frecvent secventa numerica 111 si se pare ca de fiecare data cand va uitati la ceas , el indica 1:11 sau 11:11 ........ Ingerii va pot arata secvente numerice prin interventia in lumea fizica. Exemplu: o masina cu un anumit numar de inmatriculare trece prin fata voastra , pentru ca ingerii vor sa vedeti acele cifre." In cazul meu, a aparut acest bon. La pagina 220 am gasit explicatia pentru numarul 777: "Ingerii va aplauda, felicitari, sunteti printre cei alesi. Continuati tot asa, stiind ca dorintele voastre vor deveni realitate. Este un semn extrem de pozitiv si inseamna ca ar trebuie sa va asteptati si la alte miracole." Sunt de parere ca in fiecare zi ni se transmit semne, iar noi nu trebuie decat sa le percepem, si sa stim cum sa le intelegem. 


 Insiruirile de cifre m-au urmarit ceva vreme , dar timp de aproape un an nu s-a mai intamplat nimic, si nu a mai fost niciun numar special care sa imi atraga atentia. 
DAR........acum o luna m-am hotarat sa imi deschid un nou cont de lei, si cum bine stiti, numarul contului este aleator. Cu toate astea, numarul contului meu incepe asa: 888999...... restul nu conteaza din motive de siguranta :-)). 
Oare insiruirile de cifre incep din nou sa ma "atace"? Sau oare eu le atrag? 


PS: la prima mea masina am vrut neaparat literele DDO, si singurul numar liber la acea vreme era 77.....


Sa fie oare ceva ce nu inteleg ? Sau e pura intamplare?



No comments:

Post a Comment