Tuesday, July 5, 2011

Prin ochii altuia

M-am trezit linistit, ora 10 si un sfert. Totul in jurul meu se desfasura ca in orice alta zi normala. Insa ceva devenea ciudat. Simteam nevoia sa clipesc din ce in ce mai des.

La fiecare inchidere a pleoapelor, in mintea mea se desfasura un "film", o actiune bine conturata.Clipesc, si vad in "fata" ochilor o familie linistita, in vacanta, stand la plaja, jucandu-se cu copiii lor. Trec cateva minute de liniste si clipesc din nou: un catelus alearga intr-o curte si se tavaleste prin iarba , fericit ca a trecut pe sub furtunul cu care stapanul sau uda gazonul.

Urmeaza momente de liniste, chiar cateva ore in care totul revenise la normal. Dar spre seara, un nou "film" incepea sa se deruleze in mintea mea: un copil parasit de cei dragi incerca sa isi gaseasca linistea, era nedumerit de tot ce este in jurul lui, era intr-adevar neajutorat.

In toate aceste secvente ce se derulau de-a lungul unei zile in mintea mea, eu nu puteam face nimic.
Vedeam doar cateva minute prin ochii altuia. Lucru care m-a bulversat. Total.

No comments:

Post a Comment